Pescuit la Lacul Micesti

Cateva poze de la lacul Micesti. E frumos amenajat, curat, se pot inchiria casute, se poate inchiria o camera inauntru in pensiune. Se poate lua masa, exista si o terasa deasupra lacului.

Ca si pesti, eu am prins o multime de bibani deoarece m-am dus doar cu o varga de 4m si cu ceva viermisori, si am vazut o gramada de crapi care sareau din apa. Proprietarul lacului mi-a spus ca a fost populat lacul cu crapi, si se vor axa pe crapi si pe carasi. Urmeaza ca saptamanile viitoare sa se populeze lacul si cu carasi.

Am vazut standuri delimitate clar, cu masute, cu scaune, cu pontoane, etc. Conditii foarte bune pentru pescuit.

Tags: , , ,

2 Responses to “Pescuit la Lacul Micesti”

1. Adrian Maier says:

Si eu am fost in vara lui 2013 la Micesti,
    Avand in vedere ca e foarte aproape de Cluj si parea sa aiba conditii de cazare decente, am hotarat sa merg cu sotia si inca 1 cuplu acolo. Eu, singurul pescar.
    Am ajuns, am inchiriat o cabana, pt 600 lei pe weekend si de acolo au inceput surprizele…
    Ajunsi dupamiaza, dupa ce mi-am instalat betele pe mine nu m-a mai interesat de cabana, ca nu merge curentul, ca vine curentul, ca nu curge apa la baie, ca apa de la chiuveta pute a canal,frigiderul incalzeste berea, s.a.m.d.
    Prima seara am avut o captura de vreo 3 Kg dupa care a inceput o furtuna de culca mestecenii la pamant.
    A inceput furtuna am intrat in cabana, la masa, un pahar de vin, blablabla.
    Cand sa fac un dus, am lasat-o balta. La dus era ca la Techirghiol.
    In fine am lasat-o asa in seara aia.
    Dimineata ca tot omu sa merg sa beau o cafea de bar…Aia nu faceau cafea ca nu au apa.
    Da stati domnu` ca vine imediat baiatu cu apa de la izvor…
    Apa de la izvor sa bei tu cu matah ( ma gandeam eu). Lasa ca fug pana la OMV si imi iau o cafea.
    Cand am revenit si i-am zis la paznic ca nu curge apa a zis ca o repara el.
    Eu m-am pus pe pescuit si iara nu m-a mai interesat de nimic. A mai trecut pe acolo de vreo 3 ori, domnule nu faci apa aia? – Ba da stait ca o fac acuma.
    Seara a venit patronu` sau baiatu patronului si s-a bagat in lac pana la brau si a tras de o teava (care era sorbu` hidroforului si a zis ca n-are ce sa-i faca ca e infundat.
    I-am zis sotiei ca asta ea, sa spele rosiile cu apa minerala.
    Duminica dimineata cand m-am dus la pensiune si am vazut ca nu curge apa nici acolo, m-am bucurat. M-am dus la buda personalui de langa camera centralei si m-am cacat.
    Venind bucuros :))) spre cabanutza mea am vazut de unde lua baiatul apa in niste bidoane sa duca la bucatarie, ca mdeah…au pensiune cu bucatarie unde gatesc mancare la oameni cu apa ce curge dintr-o teava de unde mai sus se pise vacile.

In schimb mi-a placut ca au un mesh de 10 mp, cat ledul din Mihai Viteazu cu reguli, nu ai voie sa faci aia, aia, aia. Tre sa ai la tine de aia,aia, aia. Da nici unde nu au scris: NU AVEM APA POTABILA.
    Scrie-n gatzii matii ca nu ai apa potabila, ca nu suntem totzi Bear Grills. Prietenul meu care a venit cu mine cu sotia lui gravida care nu stiu ca si-a preparat cu apa de la chiuveta alimentata din lac a plecat dupa prima seara si am crezut ca nu o sa mai vorbeasca cu mine niciodata.

Cand i-am zis la patron inainte sa plec ca am avut problemele care le-am avut a zis, citez: Daca nu v-a convenit de ce nu a-ti plecat?
    Ce sa-i mai raspunzi unui meltean ca asta?
    Sau cand i-am zis: domnule, daca stiam ca nu aveti apa…imi urcam in remorca un bazin dealea de 1000L, il umpleam cu apa potabila si aveam ai-ci-sa apa.
    El stiti ce a zis, nu: De ce nu ti-ai adus…
    Pai deaia nu mi-am adus mai mutule-patron de pensiune, ca ti-am platit ai-ci-sa 150 Euro pe 2 zile, si ma asteptam sa ai apa jegosule.
    Da – acuma mi-am adus aminte sa ma duc sa fac un pic de circ la ANPC si Sanepid sa vad de ce a trecut juma de an si nu mi-au dat un raspuns la plangeri.

In fine, imi cer scuze pt limbajul folosit, daca a deranjat pe cineva dar m-am enervat in timp ce scriam 🙂

Concluzia mea e simpla: eu nu o sa mai merg la acest lac (in primu rand ca nu poti sa stai la pescuit si 100 de copii sa traverseze latimea lacului pe tiroleana…iar imi vine sa injur), desi imi pare rau, pt ca e aproape, e frumos peisajul, ceva pescuti am vazut ca sunt (undeva la 6kg e limita max din cate am inteles)

2. Geza says:

Adrian, imi pare sincer rau de experienta ta, dar inca ma doare burta de la atata ras.

N-am mai ras asa de bine de multa vreme.

Cat despre situatia descrisa, ce sa mai discutam. E bine ca ai pus-o aici si de acum inainte cand cineva cauta Lac Micesti, sau Lacurile Micesti va vedea si comentariul tau.

Tine-ma la curent pe unde mai mergi la pescuit si ce pestani sunt pe acolo.